Centrum pomocy
Dostawa & Płatności
Kiedy otrzymam swoje zamówienie? Jak długo trwa wysyłka?
+ -Jeżeli zamówiony produkt jest na stanie, wysyłamy go nie później niż następnego dnia roboczego, licząc od dnia otrzymania płatności.
Jeżeli chwilowo nie mamy produktu na stanie, wysyłamy go w terminie wskazanym w opisie produktu. Informacja ta jest zamieszczona na naszej stronie internetowej oraz w potwierdzeniu sprzedaży przesyłanym mailowo.
Standardowy czas wykonania nosidełek to 7 dni roboczych, a chust 3 dni robocze, licząc od następnego dnia od złożenia zamówienia.
Unia Europejska
- DHL Express
- DPD
Poza Unią Europejską
- DHL Express
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
+ -We inform our customers about the transfer of the order by e-mail, sending the tracking number.
You can track your order on the following pages:
DHL express: https://www.dhl.sk/exp-en/express/tracking.html
Do których krajów wysyłamy?
+ -Wysyłamy w każdy zakątek świata!
Przy składaniu zamówień do Polski, prosimy o korzystanie ze strony www.belenka.pl. Jeżeli na liście nie ma kraju, do którego chcesz zamówić produkt, skontaktuj się z nami info@belenka.com.
Jakie metody płatności akceptujemy?
+ -Karty kredytowe/debetowe (większość rodzajów kart kredytowych/debetowych jest przez nas akceptowanych) – płatność natychmiastowa przez GoPay (0 EUR)
PayPal (0 EUR)
Tradycyjny przelew bankowy (0 EUR)
Co jeśli mam problem z płatnością?
+ -Jeżeli napotkałeś jakikolwiek problem podczas dokonywania płatności za zamówienie, skontaktuj się z nami: info@belenka.com
W przypadku gdy napotkałeś trudności przy płatności natychmiastowej, nie składaj nowego zamówienia. Wystarczy, że wyślesz nam e-mail z listą produktów, które chciałeś zamówić, a my pomożemy Ci sfinalizować zamówienie.
Jeżeli chcesz zmienić sposób płatności – napisz do nas.