Informacje o zwrotach i wymianie

Zwrot towaru
Jeżeli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny.
Obecnie przyjmujemy zwroty z krajów Unii Europejskiej i USA. Nie przyjmujemy zwrotów z krajów spoza UE, wysp spoza UE i obszarów, w których nie obowiązuje podatek VAT na towary.
Wymiana towarów
Jeżeli są Państwo zainteresowani wymianą towaru, prosimy najpierw o odesłanie towaru zgodnie z poniższą procedurą, a następnie złożenie nowego zamówienia na naszej stronie internetowej na wybrany towar.
Proces zwrotu
- Zarejestruj online Zwrot towaru w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówienia. Formularz Odstąpienie od umowy zostanie automatycznie wygenerowany.
- Prosimy o dołączenie formularza Odstąpienie od umowy do przesyłki z towarem w stanie oryginalnym, tzn. nie noszącym śladów zużycia ani uszkodzeń.
- Prosimy o wysłanie przesyłki na poniższy adres:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina, Slovensko - Po otrzymaniu przesyłki, poinformujemy Cię drogą mailową o statusie Odstąpienia od umowy. Jeżeli spełnione zostaną wszystkie powyższe warunki zwrotu towaru, możesz spodziewać się zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Informacje dotyczące zwrotu towarów
- Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. O ile nie określono inaczej. Nie zapewniamy etykiet zwrotnych.
- Jeśli potrzebujesz informacji kontaktowych w celu dokonania zwrotu, skorzystaj z adresu e-mail info@belenka.sk i tel. numer +421 905 223 066, który służy wyłącznie firmie kurierskiej do doręczenia Twojego zwrotu.
- Zwroty wysyłane do Z -boxów i innych miejsc dostaw ani za pobraniem nie są akceptowane.
- Jeśli nie masz możliwości drukowania formularza Odstąpienia od umowy, możesz napisać go ręcznie, dzięki czemu będziemy mogli dopasować przesyłkę do Twojego zamówienia i szybciej zwrot przetworzyć.
- Należy pamiętać, że odpowiedzialność za zwrot towaru ponosi klient, a w przypadku jego uszkodzenia lub zagubienia należy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Zalecamy zachowanie potwierdzenia wysyłki i ubezpieczenie przesyłki.
- Zwrot dotyczy wyłącznie towarów zakupionych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. W przypadku towarów zakupionych w naszych sklepach stacjonarnych lub u naszych partnerów handlowych, prosimy o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, u którego dokonali Państwo zakupu.
- Więcej informacji na temat zwrotów towarów znajdziesz w naszym Warunkach handlowych.