Informacje o zwrotach i wymianie



Zwrot towaru

Jeżeli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny.

Obecnie przyjmujemy zwroty z krajów Unii Europejskiej i USA.​​ Nie przyjmujemy zwrotów z krajów spoza UE, wysp spoza UE i obszarów, w których nie obowiązuje podatek VAT na towary.

Wymiana towarów

Jeżeli są Państwo zainteresowani wymianą towaru, prosimy najpierw o odesłanie towaru zgodnie z poniższą procedurą, a następnie złożenie nowego zamówienia na naszej stronie internetowej na wybrany towar.

Proces zwrotu

  1. Zarejestruj online Zwrot towaru w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówienia. Formularz Odstąpienie od umowy zostanie automatycznie wygenerowany.
  2. Prosimy o dołączenie formularza Odstąpienie od umowy do przesyłki z towarem w stanie oryginalnym, tzn. nie noszącym śladów zużycia ani uszkodzeń.
  3. Prosimy o wysłanie przesyłki na poniższy adres:
    Be Lenka s.r.o.
    Industry Park - PCHZ
    P.O. Hviezdoslava 42
    010 01 Žilina, Slovensko
  4. Po otrzymaniu przesyłki, poinformujemy Cię drogą mailową o statusie Odstąpienia od umowy.​ Jeżeli spełnione zostaną wszystkie powyższe warunki zwrotu towaru, możesz spodziewać się zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Informacje dotyczące zwrotu towarów

  • Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.​​ O ile nie określono inaczej. ​Nie zapewniamy etykiet zwrotnych.​​​
  • Jeśli potrzebujesz informacji kontaktowych w celu dokonania zwrotu, skorzystaj z adresu e-mail info@belenka.sk i tel. numer +421 905 223 066, który służy wyłącznie firmie kurierskiej do doręczenia Twojego zwrotu.​​​
  • Zwroty wysyłane do Z -boxów i innych miejsc dostaw ani za pobraniem nie są akceptowane.
  • Jeśli nie masz możliwości drukowania formularza Odstąpienia od umowy, możesz napisać go ręcznie, dzięki czemu będziemy mogli dopasować przesyłkę do Twojego zamówienia i szybciej zwrot przetworzyć.
  • Należy pamiętać, że odpowiedzialność za zwrot towaru ponosi klient, a w przypadku jego uszkodzenia lub zagubienia należy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Zalecamy zachowanie potwierdzenia wysyłki i ubezpieczenie przesyłki.​​​​
  • Zwrot dotyczy wyłącznie towarów zakupionych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.​​ W przypadku towarów zakupionych w naszych sklepach stacjonarnych lub u naszych partnerów handlowych, prosimy o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, u którego dokonali Państwo zakupu.
  • Więcej informacji na temat zwrotów towarów znajdziesz w naszym Warunkach handlowych.