Centrum pomocy
Zamówienie

Jak mogę ocenić zakupiony produkt?

+ -

Ocena produktu

Twoja ocena jest dla nas cenna. Dostarcza nam informacji, czy produkt spełnił Państwa oczekiwania, a jednocześnie pomaga innym klientom w podjęciu decyzji i wyborze odpowiedniego produktu.

Jeśli otrzymałeś już zamówiony produkt, możesz napisać na nim swoją ocenę bezpośrednio na stronie produktu lub korzystając z linku, który wyślemy Ci po wysłaniu produktu e-mailem.

Ocena produktów podlega Warunkom handlowym Be Lenka. Oceny są weryfikowane/moderowane przed publikacją i publikowane stopniowo. /Reguła wewnętrzna – 3 dni robocze/

Jak ocenić produkt?

  • Liczba gwiazdek wyraża Twoje zadowolenie z produktu
  • Opisz właściwości produktu, materiału lub składu
  • Oceń rozmiar produktu w zależności od swoich stóp
  • Krótko opisz funkcjonalność produktu w odniesieniu do celu jego użycia
  • Wystaw ocenę wyłącznie na podstawie przetestowanego produktu zakupionego w naszym sklepie

Oceny niepublikowane

  • Zawiera ocenę produktu, która nie dotyczy danego produktu
  • Zawiera ocenę transportu, usług i obsługi klienta
  • Zawierające dane osobowe i linki do stron trzecich
  • Zawierające informacje nielegalne lub sprzeczne z dobrymi obyczajami
  • Oceny, których treść nie jest wystarczająco zrozumiała

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

+ -

Jeżeli chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu (odnośnie zarówno produktów, jak i danych klienta, adresu wysyłki, metody płatności itp.), skontaktuj się z nami: info@belenka.com.

W temacie maila wpisz: ,,Zmiana zamówienia numer…”.

Gdy zamówienie zostanie już wysłane, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. Dlatego w razie konieczności, prosimy o jak najszybszy kontakt.

Przypadkowo złożyłem to samo zamówienie dwukrotnie, co powinienem zrobić?

+ -

W przypadku zduplikowania zamówienia, proszę skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo: info@belenka.com, wtedy anulujemy jedno z zamówień.

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

+ -

Jeżeli zdecydowałeś się anulować swoje zamówienie, napisz do nas jak najszybciej na adres info@belenka.com.

W temacie maila wpisz: ,,Anulowanie zamówienia numer…”.

Gdy zamówienie zostanie już wysłane, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. Dlatego w razie konieczności, prosimy o jak najszybszy kontakt.

Jak mogę złożyć zamówienie?

+ -

Zamówienie możesz złożyć przez nasz sklep internetowy: 

Zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta; jednak dzięki rejestracji będziesz mieć dostęp do poglądu statusu zamówienia. Co więcej, dzięki przesyłanemu newsletterowi jako pierwszy dowiesz się o nowościach, promocjach oraz wielu innych okazjach ze świata Be Lenki.