Centrum pomocy
Zamówienie
Jak mogę ocenić zakupiony produkt?
+ -Ocena produktu
Twoja ocena jest dla nas cenna. Dostarcza nam informacji, czy produkt spełnił Państwa oczekiwania, a jednocześnie pomaga innym klientom w podjęciu decyzji i wyborze odpowiedniego produktu.
Jeśli otrzymałeś już zamówiony produkt, możesz napisać na nim swoją ocenę bezpośrednio na stronie produktu lub korzystając z linku, który wyślemy Ci po wysłaniu produktu e-mailem.
Ocena produktów podlega Warunkom handlowym Be Lenka. Oceny są weryfikowane/moderowane przed publikacją i publikowane stopniowo. /Reguła wewnętrzna – 3 dni robocze/
Jak ocenić produkt?
- Liczba gwiazdek wyraża Twoje zadowolenie z produktu
- Opisz właściwości produktu, materiału lub składu
- Oceń rozmiar produktu w zależności od swoich stóp
- Krótko opisz funkcjonalność produktu w odniesieniu do celu jego użycia
- Wystaw ocenę wyłącznie na podstawie przetestowanego produktu zakupionego w naszym sklepie
Oceny niepublikowane
- Zawiera ocenę produktu, która nie dotyczy danego produktu
- Zawiera ocenę transportu, usług i obsługi klienta
- Zawierające dane osobowe i linki do stron trzecich
- Zawierające informacje nielegalne lub sprzeczne z dobrymi obyczajami
- Oceny, których treść nie jest wystarczająco zrozumiała
Jak mogę zmienić swoje zamówienie?
+ -Jeżeli chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu (odnośnie zarówno produktów, jak i danych klienta, adresu wysyłki, metody płatności itp.), skontaktuj się z nami: info@belenka.com.
W temacie maila wpisz: ,,Zmiana zamówienia numer…”.
Gdy zamówienie zostanie już wysłane, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. Dlatego w razie konieczności, prosimy o jak najszybszy kontakt.
Przypadkowo złożyłem to samo zamówienie dwukrotnie, co powinienem zrobić?
+ -W przypadku zduplikowania zamówienia, proszę skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo: info@belenka.com, wtedy anulujemy jedno z zamówień.
Jak mogę anulować swoje zamówienie?
+ -Jeżeli zdecydowałeś się anulować swoje zamówienie, napisz do nas jak najszybciej na adres info@belenka.com.
W temacie maila wpisz: ,,Anulowanie zamówienia numer…”.
Gdy zamówienie zostanie już wysłane, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. Dlatego w razie konieczności, prosimy o jak najszybszy kontakt.
Jak mogę złożyć zamówienie?
+ -Zamówienie możesz złożyć przez nasz sklep internetowy:
- www.belenka.pl (dostawa na terenie Polski),
- www.belenka.fr (dostawa na terenie Francji),
- www.belenka.sk (dostawa na terenie Słowacji),
- www.belenka.cz (dostawa na terenie Czech),
- www.belenka.de (dostawa do krajów niemieckojęzycznych),
- www.belenka.com (dostawa do krajów nie wymienionych powyżej).
- www.belenka.it
- www.belenka.es
Zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta; jednak dzięki rejestracji będziesz mieć dostęp do poglądu statusu zamówienia. Co więcej, dzięki przesyłanemu newsletterowi jako pierwszy dowiesz się o nowościach, promocjach oraz wielu innych okazjach ze świata Be Lenki.